Podrška

TEHNIČKA PODRŠKA ZA KORISNIKE INTERNETA - 066/242-307 i [email protected]

Pre nego što kontaktirate podršku, zamolili bismo Vas da uradite sledeće:

  1. Povežite računar putem mrežnog kabla direktno na ruter, i proverite da li se problem i dalje dešava
  2. Proverite da li se problem dešava na drugom računaru ili drugom telefonu/tabletu
  3. Restartujte (ugasite pa upalite) Vaš računar, mobilni telefon i/ili tablet, i onda proverite da li se problem i dalje dešava
  4. Isključite iz struje opremu (napajanje antene i rutera), sačekajte minut, i ponovo uključite opremu, pa proverite da li se problem i dalje dešava (opremi treba do 5 minuta da se poveže na mrežu nakon restarta, strpite se!)
  5. Resetujte ruter na fabrička podešavanja ubacivanjem čačkalice u rupicu označenu "Reset", dok je ruter uključen. Čačkalicu držite na dugmetu bar 20 sekundi, odnosno dok se sve lampice na ruteru ne ugase pa ponovo upale i ugase.

Ukoliko i dalje imate problema sa Internet uslugom, možete nas kontaktirati putem poziva, Viber ili SMS poruke, putem Facebook/Messenger chat ili slanje email-a.


Kontaktirajte podršku