TEHNIČKA PODRŠKA ZA KORISNIKE INTERNETA - 0677853377 i [email protected]
Pre nego što kontaktirate podršku, zamolili bismo Vas da uradite sledeće:
- Povežite računar putem mrežnog kabla direktno na ruter, i proverite da li se problem i dalje dešava
- Proverite da li se problem dešava na drugom računaru ili drugom telefonu/tabletu
- Restartujte (ugasite pa upalite) Vaš računar, mobilni telefon i/ili tablet, i onda proverite da li se problem i dalje dešava
- Isključite iz struje opremu (napajanje antene i rutera), sačekajte minut, i ponovo uključite opremu, pa proverite da li se problem i dalje dešava (opremi treba do 5 minuta da se poveže na mrežu nakon restarta, strpite se!)
Ukoliko i dalje imate problema sa Internet uslugom, možete nas kontaktirati putem poziva, SMS poruke, putem Facebook/Messenger chat ili slanje email-a.
Kontaktirajte tehničku podršku
Radno vreme: 10-16h radnim danima, 10-14h subotom