TEHNIČKA PODRŠKA ZA KORISNIKE INTERNETA - 0117555070 i [email protected]
Pre nego što kontaktirate podršku, zamolili bismo Vas da uradite sledeće:
- Povežite računar putem mrežnog kabla direktno na ruter, i proverite da li se problem i dalje dešava
- Proverite da li se problem dešava na drugom računaru ili drugom telefonu/tabletu
- Ugasite pa upalite Vaš računar, mobilni telefon i/ili tablet, i onda proverite da li se problem i dalje dešava
- Isključite iz struje opremu (napajanje antene i rutera), sačekajte minut, i ponovo uključite opremu, pa proverite da li se problem i dalje dešava (opremi treba do 5 minuta da se poveže na mrežu nakon restarta, strpite se!)
Ukoliko i dalje imate problema sa Internet uslugom, možete nas kontaktirati putem poziva, SMS poruke, putem Facebook/Messenger, WhatsApp ili Viber chat-a ili slanje email-a.
NEMOJTE RESETOVATI OPREMU NA FABRIČKA PODEŠAVANJA!
Kontaktirajte tehničku podršku
- Facebook stranica
- Messenger chat
- WhatsApp Chat
- Viber Chat
- Telegram Chat
- Telefon 0117555070
- Telefon 0677853377
- Email [email protected]
Radno vreme: 10-16h radnim danima, 10-14h subotom