Tehnička podrška

TEHNIČKA PODRŠKA ZA KORISNIKE INTERNETA - 0117555070 i [email protected]

Pre nego što kontaktirate podršku, zamolili bismo Vas da uradite sledeće:

  1. Povežite računar putem mrežnog kabla direktno na ruter, i proverite da li se problem i dalje dešava
  2. Proverite da li se problem dešava na drugom računaru ili drugom telefonu/tabletu
  3. Ugasite pa upalite Vaš računar, mobilni telefon i/ili tablet, i onda proverite da li se problem i dalje dešava
  4. Isključite iz struje opremu (napajanje antene i rutera), sačekajte minut, i ponovo uključite opremu, pa proverite da li se problem i dalje dešava (opremi treba do 5 minuta da se poveže na mrežu nakon restarta, strpite se!)

Ukoliko i dalje imate problema sa Internet uslugom, možete nas kontaktirati putem poziva, SMS poruke, putem Facebook/Messenger, WhatsApp ili Viber chat-a ili slanje email-a.

NEMOJTE RESETOVATI OPREMU NA FABRIČKA PODEŠAVANJA!


Kontaktirajte tehničku podršku

Radno vreme: 10-16h radnim danima, 10-14h subotom