FAQ
Imaš pitanja?
Usluga televizije Adria Telekom dostupna je svim korisnicima na celoj teritoriji Srbije, ukoliko poseduju aktivnu Internet konekciju bilo kog operatora.
Internet usluge Alfa telekoma su dostupne na teritoriji gradske opštine Kostolac, konkretno grad Kostolac i okolna naselja, selo Klenovnik, selo Ostrovo.
Konkretna dostupnost uslovljena je postojanjem tehničkih mogućnosti na lokaciji za priključenje u vidu optičke vidljivosti ka baznoj stanici za pristup preko bežične mreže, ili postojanja privoda za GPON ukoliko se pristup realizuje na optičkoj mreži.
Pozovi nas na 0677853377 i proveri koje usluge su dostupne kod tebe!
Priključenje košta 3000 dinara za kuće i poslovne prostore bez obzira na pristupnu tehnologiju, i zgrade na Wireless tehnologiji, dok za zgrade na optičkoj mreži iznosi 1500 dinara. Naknada za priključenje je nepovratna i plaća se odmah prilikom montaže.
Svi naši paketi su dostupni uz ugovornu obavezu od 24 meseca ili bez ugovorne obaveze.
Ne, naš Internet je potpuno neograničen.
Račun dobijaš putem SMS poruke, u vidu instrukcija za plaćanje i linka da preuzmeš PDF račun.
Takođe, možeš se ulogovati na Moj Alfa telekom portal gde možeš videti svoje račune i uplate.
Rok za plaćanje računa je do 25. u mesecu.
Brzina protoka koja je navedena u ugovoru odnosno brzina paketa za koji se odlučiš će ti biti na raspolaganju u celosti.
Uzimajući u obzir tehničke karakteristike BFWA mreže, ispunjene su sve zakonske obaveze u pogledu minimalne brzine protoka.
U određenim trenucima može doći do smanjenja brzine usled zagušenja, nevremena, smetnji na mreži, problema sa interkonekcijama ka drugim provajderima, neispravnosti opreme, ili pogrešnog korišćenja opreme i same usluge.
Minimalna brzina prenosa podataka treba da bude veća ili jednaka od 70% od maksimalne ugovorene brzine. Izmerena brzina ne može biti ispod minimalne brzine, osim usled prekida rada elektronske komunikacione mreže ili ukoliko je smanjenje brzine prouzrokovano usled objektivnih uzroka koji su van kontrole operatora ili koje operator nije mogao predvideti, izbeći ili ukloniti (viša sila). Ukoliko je brzina prenosa podataka manja od minimalne brzine usled prekida rada elektronske komunikacione mreže, uzrok mora biti otklonjen u najkraćem mogućem roku, a ne dužem od 48 sati od trenutka nastanka. Ako prekid traje duže od 48 sati, operator je u obavezi da iznos mesečne pretplate umanji srazmerno periodu u kome nije pružao uslugu, za usluge za koje se plaća fiksna mesečna pretplata.
Uobičajeno dostupna brzina treba da bude veća ili jednaka 80% maksimalne ugovorene brzine i dostupna u 90% vremena. Ukoliko se utvrdi da uobičajeno dostupna brzina nije dostupna u najmanje 90% vremena mereno u skladu sa ovim pravilnikom, podaci o odstupanju propisanih parametara za navedenog operatora biće objavljeni na internet stranici RATEL.
Maksimalno ugovorena brzina prenosa podataka je brzina koju operator navede kao maksimalnu brzinu prenosa podataka u ugovoru, koji korisnici potpisuju sa pružaocem usluge pristupa internetu.
Ukoliko imaš smetnju u radu usluge, predlažemo ti da prvo ugasiš opremu iz struje i posle minut je ponovo upališ. Sačekaj do 5 minuta da se oprema poveže na mrežu.
Ukoliko problem i dalje postoji, a u pitanju je problem sa brzinom, predlažemo da povežeš računar mrežnim kablom na ruter i izmeriš brzinu koristeći SpeedTest.net alat.
Ukoliko imaš problem sa brzinom i putem mrežnog kabla, ili je u pitanju potpuni prekid u radu usluge, pozovi podršku na broj telefona 0677853377.
Da, možeš koristiti svoj ruter na našoj bežičnoj i optičkoj mreži. Tvoj ruter može podesiti naš tehničar za optimalan rad, ali to nije obavezno - dovoljno je da umesto našeg rutera povežeš svoj, i podesiš ga da IP adresu dobije preko DHCP.
Ukoliko želiš da koristiš sopstvenu antenu na našoj bežičnoj mreži, neophodno je da tvoju antenu konfiguriše naš tehničar, i ona će biti pod našom kontrolom za vreme trajanja ugovora. Neophodno je da poseduješ jedan od podržanih modela antena: Ubiquiti LiteBeam 5AC, LiteBeam M5, NanoStation Loco 5AC, NanoStation M5, NanoStation M5 Loco, AirGrid M5 HP.
Za potrebe povezivanja na bežičnu mrežu, dobijaš na korišćenje antenu kao i bežični ruter. Za povezivanje na optičku mrežu, dobijaš na korišćenje GPON optički terminal (ONT) kao i bežični ruter.
Uz ugovorenu uslugu televizije preko Adria Telekoma, dobijaš na korišćenje Android Smart TV Box ukoliko nemaš pametan televizor.
Za optičku pristupnu mrežu, neophodno je da postoji privod za GPON u blizini, mogućnost postavljanja nosača kabla na objekat, i provlačenje tankog optičkog kabla do mesta gde će biti postavljen ruter.
Za bežičnu pristupnu mrežu, neophodno je da postoji mogućnost izlaska na krov, optička vidljivost ka našoj baznoj stanici, kao i mogućnost montiranja antenskog nosača i antene uz provlačenja mrežnog kabla do mesta gde će se nalaziti ruter.
U slučaju da si u zgradi na nekom od viših spratova, postoji mogućnost montiranja antene na tvoju terasu.
Nije potrebno da imaš strujni priključak blizu antene jer se antena napaja putem kabla koji je povezuje sa ruterom.
Dostupnost WiFi signala uslovljena je faktorima na koje ne možemo da utičemo.
Ukoliko nisi zadovoljan WiFi pokrivenošću, možeš kupiti WiFi Extender uređaje ili Mesh WiFi sistem kako bi povećao pokrivenost WiFi mrežom.
Po želji, ukoliko u svom paketu nemaš Napredni WiFi ruter, uz jednokratnu naknadnu možeš dobiti Napredni WiFi ruter na korišćenje.
Internet usluga će ti biti dostupna u jednom, primarnom objektu.
Za povezivanje drugih objekata naplaćuje se posebna naknada po započetom radnom satu tehničara, plus naknada za utrošen materijal.
Ukoliko nemaš dodatni ruter, neophodno je da kupiš odgovarajući dodatni ruter.
Alfa telekom nije u obavezi da izvrši povezivanje drugih objekata koje korisnik poseduje. Povezivanje drugih objekata uslovljeno je tehničkim mogućnostima realizacije koji zavise od samih objekata.
Izjava o jednostranom raskidu ugovora se može podneti pismenim putem, mejlom, ili usmeno pozivom kontakt centra.
Po isteku otkaznog roka, korisnik je u obavezi da demontira i vrati svu opremu i kablove koju je dobio na korišćenje, na adresu sedišta operatora, o svom trošku, u roku od 7 dana. Ukoliko korisnik ne vrati opremu, ili vrati opremu u oštećenom ili neispravnom stanju, biće mu naplaćena naknada za oštećenu/uništenu/otuđenu opremu prema važećem cenovniku. Korisnik je u obavezi da izmiri sva dospela dugovanja i konačni račun.
Izjavu raskida ugovora možeš napisati u slobodnoj formi.