Ovde možeš pronaći odgovore na najčešća pitanja koja imaju naši korisnici, a ukoliko se tvoje pitanje ne nalazi na spisku, slobodno pozovi naš kontakt centar!
Usluge Alfa telekoma su dostupne na teritoriji gradske opštine Kostolac, konkretno grad Kostolac, selo Klenovnik, i okolna naselja.
Konkretna dostupnost uslovljena je postojanjem tehničkih mogućnosti na lokaciji za priključenje u vidu optičke vidljivosti ka baznoj stanici.
Priključenje košta 3000 dinara. Naknada za priključenje je nepovratna.
Svi naši paketi su dostupni bez ugovorne obaveze.
Cena pretplate je ista bez obzira na to da li je u pitanju ugovor sa ugovornom obavezom ili bez ugovorne obaveze.
Ne, naš Internet je potpuno neograničen.
Račun dobijaš putem SMS poruke, u vidu instrukcija za plaćanje i linka da preuzmeš PDF račun.
Takođe, možeš se ulogovati na Moj Alfa telekom portal gde možeš videti svoje račune i uplate.
Rok za plaćanje računa je do 20. u mesecu.
Informacije o računima i instrukcije za plaćanje pogledaj ovde.
Brzina protoka koja je navedena u ugovoru odnosno brzina paketa za koji se odlučiš će ti biti na raspolaganju u celosti.
Uzimajući u obzir tehničke karakteristike BFWA mreže koju koristimo, ispunjeni su sve zakonske obaveze u pogledu minimalne brzine protoka.
U određenim trenucima može doći do smanjenja brzine usled nevremena, smetnji na mreži, smetnji kod nadprovajdera, neispravnosti opreme, ili pogrešnog korišćenja opreme i same usluge.
Minimalna brzina prenosa podataka treba da bude veća ili jednaka 70% maksimalne ugovorene brzine. Izmerena brzina ne može biti ispod minimalne brzine, osim usled prekida rada elektronske komunikacione mreže ili ukoliko je smanjenje brzine prouzrokovano usled objektivnih uzroka koji su van kontrole operatora ili koje operator nije mogao predvideti, izbeći ili ukloniti (viša sila). Ukoliko je brzina prenosa podataka manja od minimalne brzine usled prekida rada elektronske komunikacione mreže, uzrok mora biti otklonjen u najkraćem mogućem roku, a ne dužem od 48 sati od trenutka nastanka. Ako prekid traje duže od 48 sati, operator je u obavezi da iznos mesečne pretplate umanji srazmerno periodu u kome nije pružao uslugu, za usluge za koje se plaća fiksna mesečna pretplata.
Uobičajeno dostupna brzina treba da bude veća ili jednaka 80% maksimalne ugovorene brzine i dostupna u 90% vremena. Ukoliko se utvrdi da uobičajeno dostupna brzina nije dostupna u najmanje 90% vremena mereno u skladu sa ovim pravilnikom, podaci o odstupanju propisanih parametara za navedenog operatora biće objavljeni na internet stranici Agencije.
Maksimalno ugovorena brzina prenosa podataka je brzina koju operator navede kao maksimalnu brzinu prenosa podataka u ugovoru, koji korisnici potpisuju sa pružaocem usluge pristupa internetu.
Ukoliko imaš smetnju u radu usluge, predlažemo ti da prvo ugasiš opremu iz struje i posle minut je ponovo upališ. Sačekaj do 5 minuta da se oprema poveže na mrežu.
Ukoliko problem i dalje postoji, a u pitanju je problem sa brzinom, predlažemo da povežeš računar mrežnim kablom na ruter i izmeriš brzinu koristeći SpeedTest.net alat, odabirom servera MTS (Beograd).
Ukoliko imaš problem sa brzinom i putem mrežnog kabla, ili je u pitanju potpuni prekid u radu usluge, pozovi podršku na broj telefona 0117555070 ili 0677853377 ili nam pošalji poruku.
Poruku nam osim SMS možeš poslati i putem Viber, WhatsApp i Messenger aplikacija.
Da, možeš koristiti svoju opremu ukoliko poseduješ jedan od sledećih modela CPE uređaja: Ubiquiti LiteBeam 5AC Gen2, Ubiquiti LiteBeam M5, Ubiquiti NanoStation 5AC, Ubiquiti NanoStation 5AC Loco, Ubiquiti NanoStation M5, Ubiquiti NanoStation Loco M5, Ubiquiti AirGrid M5 HP, Ubiquiti NanoBeam 5AC Gen 2, Ubiquiti NanoBeam M5 16.
Neophodno je i da poseduješ sopstveni bežični ruter.
Tvoju opremu mora podesiti naš tehničar, i ona će biti pod našom kontrolom za vreme korišćenja usluga.
Da, možeš koristiti svoj ruter.
Tvoju opremu mora podesiti naš tehničar, i ona će biti pod našom kontrolom za vreme korišćenja usluga.
Za potrebe povezivanja na bežičnu mrežu, na korišćenje dobijaš antenu kao i bežični ruter.
Neophodno je da postoji mogućnost izlaska na krov, optička vidljivost ka našoj baznoj stanici, kao i mogućnost montiranja antenskog nosača i antene uz provlačenja mrežnog kabla do mesta gde će se nalaziti ruter.
U slučaju da si u zgradi na nekom od viših spratova, postoji mogućnost montiranja antene na tvoju terasu.
Nije potrebno da imaš strujni priključak blizu antene jer se antena napaja putem kabla koji je povezuje sa ruterom.
Dostupnost WiFi signala uslovljena je faktorima na koje ne možemo da utičemo. Ukoliko nisi zadovoljan WiFi pokrivenošću, možeš kupiti WiFi Extender uređaje kako bi povećao pokrivenost WiFi mrežom. Po želji, ukoliko u svom paketu nemaš Napredni WiFi ruter, uz jednokratnu naknadnu možeš dobiti Napredni WiFi ruter na korišćenje.
Internet i TV usluga će ti biti dostupne u jednom, glavnom objektu. Za povezivanje drugih objekata naplaćuje se posebna naknada po započetom radnom satu tehničara. Alfa telekom nije u obavezi da izvrši povezivanje drugih objekata koje korisnik poseduje.
Raskid ugovora se može podneti pismenim putem, mejlom, ili usmeno pozivom kontakt centra.
Po isteku otkaznog roka, korisnik vraća svu opremu koju je dobio na korišćenje, na adresu sedišta operatora.
U slučaju usmene izjave raskida ugovora, dostavićemo Vam pisani obrazac za raskid ugovora koji možete da popunite. Izjavu raskida ugovora možete napisati i u slobodnoj formi.
Da, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, možete odustati od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana.
Neophodno je da izjavu o odustanku od ugovora, kao i svu opremu dobijenu od operatora, dostavite na adresu sedišta operatora. Ugovor će biti raskinut sa danom podnošenja odustanka od ugovora. Obrazac izjave odustanka od ugovora možete dobiti na zahtev, ili ga napisati u slobodnoj formi.
Obrati se našem kontakt centru, pozivom telefona 0117555070 ili slanjem SMS poruke na 0677853377. Radno vreme kontakt centra je svakog dana od 10h do 22h.
Internet podrška je dostupna 24/7 putem SMS na broju 0677853377. Rok za rešavanje smetnje je 48 sati.
Pre nego što kontaktiraš podršku, ukoliko imaš problem sa brzinom ili problem u radu Internet usluge, zamolili bismo te da uradiš sledeće:
Ukoliko i dalje imaš problema sa Internet uslugom, možeš se obratiti kontakt centru za podršku pozivom ili porukom.
NIKAKO NE RESETOVATI OPREMU NA FABRIČKA PODEŠAVANJA! U tom slučaju će se obrisati parametri konekcije, i biće neophodan dolazak tehničara da ponovo podesi opremu.
Dobrodošli u svet Alfa Telekoma, operatora koji redefiniše vaš doživljaj telekomunikacija.
© 2023 Alfa telekom · Uslovi korišćenja · Politika privatnosti